Wirtualny alkomat

Baza wyszukanych haseł

Czytasz wiadomości wyszukane dla frazy: Wirtualny alkomat





Temat: Rzeczpospolita - Akademia Prawa Jazdy 2009
Rzeczpospolita - Akademia Prawa Jazdy 2009

Płyta zawiera:
Symulator nauki jazdy
Testy - kategoria A
Testy - kategoria B
Testy - kategoria C
Testy - kategoria D
Manewry na placu - kategoria A
Manewry na placu - kategoria B
Egzamin praktyczny - kategoria A
Egzamin praktyczny - kategoria B
Wirtualny alkomat
Taryfikator mandatów
Pierwsza pomoc
Profilaktyka wypadków drogowych
Eko driving
E-learningowy kurs kategorii B

Wymagania sprzętowe:
Windows 98SE/ME/2000/XP, Pentium III 450MHz
128MB RAM, CD-ROM 32 speed,
karta grafiki SVGA 16bit, karta muzyczna lub lepsze



KUNIEC
lub

http://odsiebie.com/pokaz/2957897---06da.html
http://odsiebie.com/pokaz/2957919---90ab.html
http://odsiebie.com/pokaz/2957953---734a.html
http://odsiebie.com/pokaz/2957994---e034.html
http://odsiebie.com/pokaz/2958035---6713.html
http://odsiebie.com/pokaz/2958184---3046.html
http://odsiebie.com/pokaz/2958170---0640.html
http://odsiebie.com/pokaz/2958185---8d0c.html
KUNIEC
Linki można ściągać na przemian, bez hasła !
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu





Temat: Alkomat
Witam.
Czasami spotykam sie z pytaniem kiedy alkohol wyparowal calkowicie z
organizmu. Czy juz moge siasc za kierownica i nic nie wykaze w razie
kontroli. Jednoczesnie wiele osób kluci sie ze mna iz po "jednym piwku" nic
mi nie bedzie. Troche to bledne spostrzezenie mozna wyprostowac
przeliczajac jak alkohol i jego picie przedklada sie na wskazania alkomatu.
Poniewaz nie kazdy ma pod reka takie urzadzenie (a czasem by sie przydalo)
mozna skorzystac z wirtualnego alkomatu pod adresem http://www.alkomat.z.pl
Polecam zapoznac sie z ta strona.
Pozdrawiam
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu





Temat: Alkomat


mozna skorzystac z wirtualnego alkomatu pod adresem


http://www.alkomat.z.pl

Polecam zapoznac sie z ta strona.
Pozdrawiam


a ja korzystam czasami z
http://alkomat.biz/testery/wirtualny.html
chyba wiecej danych mozna wpisac....
tylko boje sie z niego korzystac bo czesto mam ze juz powinienem dawno nie
zyc...:)))

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Promile Qt - wirtualny alkomat
Witam!
Od niedawna rozwijam program Promile Qt, myślę, że może się przydać
niejednemu z nas ;)

http://piro.wikidot.com/promile-qt

Promile Qt jest to tak zwany "wirtualny alkomat" lub "kalkulator
promili".
Program służy do oceny stężenia alkoholu we krwi w zależności od czasu
który upłynął po spożyciu napojów alkoholowych. Może się przydać w
planowaniu podróży samochodem (jako kierowca) po imprezie, tak aby nie
prowadzić pod wpływem alkoholu. Program może uświadomić jak długo
ucieka
alkohol z organizmu.

Pozdrawiam

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Promile Qt - wirtualny alkomat
pir@gmail.com pisze:

Witam!
Od niedawna rozwijam program Promile Qt, myślę, że może się przydać
niejednemu z nas ;)

http://piro.wikidot.com/promile-qt

Promile Qt jest to tak zwany "wirtualny alkomat" lub "kalkulator
promili".
Program służy do oceny stężenia alkoholu we krwi w zależności od czasu
który upłynął po spożyciu napojów alkoholowych. Może się przydać w
planowaniu podróży samochodem (jako kierowca) po imprezie, tak aby nie
prowadzić pod wpływem alkoholu. Program może uświadomić jak długo
ucieka
alkohol z organizmu.


Wątpię... nie widzę na obrazku opcji takich jak co i ile zjadłeś, jaką
pracę fizycznie wykonałeś, wiek, itd. Szczególnie w planowaniu podróży
samochodem może okazać się najgorszym rozwiązaniem i wprowadzać ludzi w
błąd. Wg mnie coś takiego może być jedynie zabawką, a nie tak jak
sugerujesz czymś co pomaga w planowaniu podróży samochodem.

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Promile Qt - wirtualny alkomat


stefe wrote:
pir@gmail.com pisze:
| Witam!
| Od niedawna rozwijam program Promile Qt, myślę, że może się przydać
| niejednemu z nas ;)

| http://piro.wikidot.com/promile-qt

| Promile Qt jest to tak zwany "wirtualny alkomat" lub "kalkulator
| promili".
| Program służy do oceny stężenia alkoholu we krwi w zależności od czasu
| który upłynął po spożyciu napojów alkoholowych. Może się przydać w
| planowaniu podróży samochodem (jako kierowca) po imprezie, tak aby nie
| prowadzić pod wpływem alkoholu. Program może uświadomić jak długo
| ucieka
| alkohol z organizmu.

Wątpię... nie widzę na obrazku opcji takich jak co i ile zjadłeś, jaką
pracę fizycznie wykonałeś, wiek, itd. Szczególnie w planowaniu podróży
samochodem może okazać się najgorszym rozwiązaniem i wprowadzać ludzi w
błąd. Wg mnie coś takiego może być jedynie zabawką, a nie tak jak
sugerujesz czymś co pomaga w planowaniu podróży samochodem.


Dzięki twojej wypowiedzi stwierdziłem, że informacje o wiarygodności wyników
należy umieścić w oknie wyników a nie w zakładkach z boku.

pozdrawiam

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Wirtualny Alkomat
Z troską o wszystkich, którzy się 'dowartościują' w dzisiejsze ostatki
;) zrobiłem Wirtualny Alkomat przy pomocy którego każdy może sobie
policzyć, na ile promili się 'dowartościował' oraz ile czasu mu te
promile we krwi zostaną. http://orion.venco.com.pl/~rdrozd/alkomat/

Zapraszam.
Robert

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Wirtualny Alkomat

Z troską o wszystkich, którzy się 'dowartościują' w dzisiejsze ostatki
;) zrobiłem Wirtualny Alkomat przy pomocy którego każdy może sobie
policzyć, na ile promili się 'dowartościował' oraz ile czasu mu te
promile we krwi zostaną. http://orion.venco.com.pl/~rdrozd/alkomat/


fajnie, szkoda ze jest tak malo terminow bo przy dluzszych imprezach program
wysiada:-)

jasinski

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: www.na-kaca.pl
Witam!

Do oceny serwis rozrywkowy www.na-kaca.pl

Że się nie waliduje, to już wiem. Może kiedyś dostosuję kod do standardów.
Bardziej interesuje mnie czy:

1. Działa dobrze we wszystkich przeglądarkach
2. Atrakcyjność treści
3. Łatwość nawigacji, dostępność
4. Test bezpieczeństwa skryptu Wirtualnego Alkomatu
5. Ocena wyglądu
6. Wszelkie inne krytyczne uwagi

Pozdrawiam,
Janek!

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: www.na-kaca.pl

Janek! wrote:
1. Działa dobrze we wszystkich przeglądarkach
2. Atrakcyjność treści
3. Łatwość nawigacji, dostępność
4. Test bezpieczeństwa skryptu Wirtualnego Alkomatu
5. Ocena wyglądu
6. Wszelkie inne krytyczne uwagi


1. Pod O, FF i IE 6 win działa dobrze
2. Treści za dużo nie ma ale przelicznik może się przydać
3. Tab, tab. W pierwszej kolejności chodzę po treści, dopiero później
przez menu.
4. Wygląda sensownie. Ubawiła mnie ilość płynów w organizmie.
5. Wszystko na czerwono do wymiany. Dobrze się czyta i nawet nie sypie
po powiększeniu - duży plus. Komuś po kilku piwach z całą pewnością nie
będzie sprawiało zbytnich problemów. Test refleksu twierdzi że moja
ostatnia reakcja była najszybsza chociaż 2 taka była.
6. To dlaczego w zasadzie dtd xhtml? Pierwszy raz widzę id="fuckyou" :)
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: www.na-kaca.pl
On 2006-11-25 22:27, Janek! wrote:


4. Test bezpieczeństwa skryptu Wirtualnego Alkomatu


Może nie tyle bezpieczeństwa co funkcjonalności:

a) przy błędnym wypełnieniu formularza skrypt nie pamięta co wprowadziłem

b) A co jak wypiłem jednego portera i dwa tyskie? ;)

Przy okazji - sam pisałeś skrypt? Z ciekawości pytam bo też coś takiego
swego czasu robiłem (w C, bazowałem na jakimś perlowym skrypcie).


6. Wszelkie inne krytyczne uwagi


A, do tego to ja sobie wrócę wieczorkiem jak już będę tzw "grupą
docelową" :)

ethanak

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: www.na-kaca.pl


Witam!

Do oceny serwis rozrywkowy www.na-kaca.pl

Że się nie waliduje, to już wiem. Może kiedyś dostosuję kod do standardów.
Bardziej interesuje mnie czy:

1. Działa dobrze we wszystkich przeglądarkach
2. Atrakcyjność treści
3. Łatwość nawigacji, dostępność
4. Test bezpieczeństwa skryptu Wirtualnego Alkomatu
5. Ocena wyglądu
6. Wszelkie inne krytyczne uwagi


Działy Testuj refleks i Alkomat zupełnie mi się sypią w Avant Browser. W
Operze 9.02 i Firefoxie 2.0 jest O.K.

Meszuge

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: www.na-kaca.pl
Janek! napisał(a):


Witam!

Do oceny serwis rozrywkowy www.na-kaca.pl

Że się nie waliduje, to już wiem. Może kiedyś dostosuję kod do
standardów. Bardziej interesuje mnie czy:

1. Działa dobrze we wszystkich przeglądarkach
2. Atrakcyjność treści
3. Łatwość nawigacji, dostępność
4. Test bezpieczeństwa skryptu Wirtualnego Alkomatu
5. Ocena wyglądu
6. Wszelkie inne krytyczne uwagi


Uwaga do alkomatu, czemu jest mozliwosc wyboru tylko 9 kieliszkow wodki?
Owszem mozna sobie przeliczyc podajac wieksza wartosc kieliszka ale
wczoraj niekoniecznie bylbym w stanie to zrobic :)
Zastanawia mnie skad ta pani w topie :)
Trzecia intrygujaca sprawa to to, ze jedyny pusty dzial to zabawa bez
alkoholu ;)

Reasumujac, moze byc ciekawie.

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: pomocy zapomnialem


"arek" <arek@wp.plwrote in message Witam
Dzisiaj w dzienniku podawali adres stronki www  gdzie mozna bylo
przeliczyc
oczywiscie tak tylko teoretycznie , ile czasu bedzie w czlowieku dzialac
alkochol ,podaje sie mase ciala , ilosc wypitego trunku i jaki to
trunek.Cholera zapomnialwm adresu tej stronki moze z kolegow ktos to
ogladal
i pamieta ?Stronka byla polska
Pozdrawiam


    Witam,
    Ja przewaznie patrze na te stronki...

http://amii.pl/testery/wirtualny.html
http://orion.venco.com.pl/~rdrozd/alkomat/alkomat.html

    Ale zgodnie z zasada dawania wedki a nie ryby, nastepnym razem proponuje
uzyc dowolnej wyszukiwarki (proponuje www.google.com). Tam mozna ustawic,
aby zwracane wyniki byly wyszukiwane wsrod stron polskich. I wpisanie
"wirtualny alkomat".

    Golfiarz
    Yariska 2001

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: ile mozna miec prom we krwi?


A o ile dni przeterminowany ten jogurt?
A jak nie jest to "samorobka" to gdzie Ty takie jogurty kupujesz? tez bym
se
z rana strzelil :)


Nie musi byc przeterminowany. Wystarczy że byl robiony w miarę naturalnymi
metodami - bez dosypywania jakichś cudów. W porządnym jogurcie coś tam
powinno femnetować, a jak fermentuje, to wiadomo :)
Wczoraj np. jogurt kupiony przeze mnie poleżał chwilkę na sloneczku, wieczko
mu sięwypukłe zrobiło (coś ruszyło :) - uwaga dla eksperymentatorów! Przy
otwieraniu trochę wybucha!

A jeśli chodzi o alkohol.... lepiej nie pić, albo pić i wracać do domu
taksówką.
Jeśli ktoś jest ciekawy, może zajrzeć tu
http://www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html

wirtualny alkomat-zabawka, można wprowadzić dużo zmiennych.
Uwaga! To tylko ZABAWA, nie używać do faktycznych obliczeń!!!

pzdr

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Alkomat, gdzie mozna kupic ...
Witam

Pawel Lesniak napisał(a) w wiadomości: <915b7v$q@news.tpi.pl...

To moze wirtualny alkomat :))))

http://orion.venco.com.pl/~rdrozd/alkomat/


wirtualny, czemu nie ... ale to dobre do wirtualnego piwa ;-)

w kazdym razie dzieki za odpowiedzi :-)

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Chuchac drogowce, zdarza sie jeszcze teraz
Dnia Wed, 25 May 2005 16:30:10 +0200, dzik napisał(a):


A kolega poszedl na komende i.... go przepedzili.
"Nie maja obowiazku go badac" :/


to jest niestety prawda - tylko na co my placimy podatki?


Z promilami smieszna sprawa, ja po ostrzym piciu, jak mi sie film urwal o 22
polozylem sie spac.


z powodu niedyspozycji jednego z zawodnikow przerwalismy picie o 2:30 z
wynikiem 0,5l/glowe a badalem sie o 12:00

wg. wirtualnego alkomatu powinienem wytrzezwiec dopiero o 14:00 ;-)

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Opowiedział dzięcioł sowie...
Dnia 2007-01-02 01:32, po północy, napędzana fajerwerkiem wetkniętym
głęboko w układ wydalania, do mojej norki wdarła się istota zwana
'krzychoo'. Zanim śmiertelnie przetrąciłem ją pogrzebaczem wykrzyczała:


Wg tego czegos: http://alkomaty.biz/cgi-bin/wirtualnytester.cgi
wychodzi na to, ze po spozyciu 3 litrow wina w takim czasie
przekroczylbym 6 %o i teoretyczna dawke smiertelna. =:-o


Więc zamiast powoływać się na to, co można
tam 'sprawdzić' pora zastanowić się nad
wiarygodnością 'alkomatów'... :

BTW 'Alkomat Wirtualny Amii 2.2
!!!  WYSTĄPIŁ BŁĄD  !!!'

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Opowiedział dzięcioł sowie...
Dusiołek napisał(a):


BTW 'Alkomat Wirtualny Amii 2.2
!!!  WYSTĄPIŁ BŁĄD  !!!'


A fakt. :)
To trzeba na http://alkomaty.biz -Wirtualny Alkomat i tam wklepac dane.
A co do wiarygodnosci - no coz, pewnie za wysoka nie jest, ale nie sadze
tez, zeby ten automat mylil sie o 5 promili. :)

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Wirtualny alkomat
Bo pokazuje jakieś cuda na kiju. Mianowicie według niego dziś o trzeciej w
nocy nastąpił mój zgon przy wyniku 6,97 promila. Ja tymczasem opuściłem
imprezę, zjadłem zapiekankę i potruchtałem do łóżeczka. I według niego
wytrzeźwieję we wtorek rano. Otóż, panie Wirtualny Alkomacie, kłamczuszku
jeden, zapewniam cię, że nie! O! Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Dla wlasnej nieswiadomosci
... wazelina i pietno zarazem.
Wedlug wirtualnego alkomatu mam w tej chwili 1,5 promila we krwi.
A jakies 3h temu nieswiadomy niczego przejechalem 60km. Oczywiscie
zero zagrozenia, zero wymuszen, zajezdzania drogi. I prawde mowiac,
zdarza mi sie to juz ktorys raz w zyciu. Raz nawet majac podobna
zawartosc etanolu w organizmie przejechalem 160km, bez zadnych anomalii,
co potwierdzil moj znajomy ktory mnie "eskortowal".

Tak, wiem, pietno dla mnie ze w ogole wsiadlem za kolko po alkoholu.
Ale jak to jest? Po 2 browarach nigdy nie odwazylbym sie wsiasc do
samochodu, ale nazajutrz tego kompletnie nie czuje. I jak to jest,
czy pijani kierowcy to naprawde mordercy? W takim razie dlaczego
nikt nigdy nie musial przeze mnie nawet ostro hamowac? A moze jednak
majac pewna doze rozsadku mozna jezdzic po paru drinkach i nie rozni
sie to wiele od prowadzenia po 20-30h, co uskutecznia wiekszosc
kierowcow TIRow?

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Dla wlasnej nieswiadomosci
Nagash do pl.pregierz napisał(a):


... wazelina i pietno zarazem.
Wedlug wirtualnego alkomatu mam w tej chwili 1,5 promila we krwi.


brawo


A jakies 3h temu nieswiadomy niczego przejechalem 60km.


większe brawo


Oczywiscie
zero zagrozenia, zero wymuszen, zajezdzania drogi. I prawde mowiac,
zdarza mi sie to juz ktorys raz w zyciu.


a teraz to już xhejn brawo


Raz nawet majac podobna
zawartosc etanolu w organizmie przejechalem 160km, bez zadnych anomalii,
co potwierdzil moj znajomy ktory mnie "eskortowal".


cudownie.


nikt nigdy nie musial przeze mnie nawet ostro hamowac? A moze jednak
majac pewna doze rozsadku mozna jezdzic po paru drinkach i nie rozni
sie to wiele od prowadzenia po 20-30h, co uskutecznia wiekszosc
kierowcow TIRow?


i jedno i drugie jest nielegalne, tirowiec AFAIR nie może jechać dłużej
niż 8h naraz, a max 11h w ciągu dnia. nie jestem tego do końca pewien co
do liczb, ale ograniczenia są. i tachometry. że niektórzy fałszują - ich
sprawa. gorzej jak wpadną. tak samo jak ty.

naprawdę nie ma się czym chwalić... chyba, że chwalisz się głupotą. tak
czy siak - piętno dla ciebie. kiedyś się na tym przejedziesz... a raczej
kogoś przejedziesz. albo do rowu wpadniesz... a może nie. nie wiadomo.
miejmy nadzieję jedynie, że nikogo ze sobą na tamten świat nie
zabierzesz...

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Kara za picie piwa na Polach Mokotowskich :(


doc. Furman wrote:
| Sam trujesz jak smutas jaki?, tymczasem je?li chcesz wiedzie?, to w
| niektórych stanach w USA dopuszczalna zawarto?c alkoholu we krwi to 0,8
| promila. Czyli wi?cej, ni? po jednym piwie.

Nie ma powodów do dumy. Efekty promili we krwi zale?? od konkretnego
organizmu... 0.8 promila to naprawd? du?o...


A co do tego piwa - był w dyskusji wskazany link do "wirtualnego alkomatu".
0,8 promila przy odpowiedniej wadze i wypiciu mocnego gatunku można mieć
po 0,5L.

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: policja na rondach


Marcin "bydle" Szwarc wrote:
I jeszcze to:
http://www.alkomat.pl/index.php?act=eu_prom
Moze zeczywiscie wiekszosc krajow europejskich dopuszcza 0,5 promila
alkoholu we krwi. Trzeba po prostu zastanowic sie jaka jest tego prawdziwa
przyczyna, a nie gadac "to co mi sie wydaje".

Dla mnie EOT bo OT i NTG.


Na powyższym linku jest bardzo ciekawa pozycja - wirtualny alkomat.
I właśnie z niego wynika, że po jednym piwku może być nawet 0,86 promila.
Czyli mamy namacalny dowód, co kolega o japońskim imieniu skonfabulował.
EOT.

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Miasta rowerowe miastami przyszłości
Witam,


Krzysiek Supera wrote:
... a uraz psychiczny u kierowcy i jego pasażerów zostanie...


Zasadniczo bardzo odradzam jeżdżenie nawet po małym piwie.
I nawet jak się świetnie ktoś czuje.
Proponuje zabawę (i tak należy to traktować) w wirtualny alkomat:
http://www.alkomaty.net/testery/wirtualny.html

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Miasta rowerowe miastami przyszłości


Szuwaks <szuw@go2.plwrote:
Proponuje zabawę (i tak należy to traktować) w wirtualny alkomat:
http://www.alkomaty.net/testery/wirtualny.html


Fajne w sumie, ciekawe na ile prawdziwe.
Tu jest podobne:
http://www.parpa.pl/download/AlkoholoweLiczydelko.xls

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
W poprzednim odcinku (Mon, 24 Jun 2002 17:54:17 +0200):
 Krzysi0 powiedzial(a):


Troche OT
Fajny wirtualny alkomat i nawet się zgadzają wyniki :)


wpisalem 100kg, 120cm (:P) wzrostu, 3 l piwa i 2 setki wodki, napsialo mi ze
wytrzezwieje po 934.5 godzinach :)

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Od ilu promii zaabieraja na izbe


Nieprawda
Wystarczy miec 0,58 i usmiechac sie do patrolu stojacego po przeciwnej
stronie ulicy. Nalezy takze oprzec sie o rower.
na wirtualnym alkomacie, po dwoch piwach masz 0,88.
Nie usmiechajcie sie do policjantow!


Wiem coś kurde o tym ... też mnie capnęli za podobną błahostkę we wtorek
i za przeproszeniem kurwica mną rzuca, bo nie dość że muszę
zapłacić 390 pe-el-enów (we Wrocławiu jest chyba najdrożej w Polsce)
to jeszcze moja rodzina najadła się nerwów. Straciłem całkowicie
szacunek dla pracy policji ... oni naprawdę chyba się nudzą na
służbie zamiast zając się tym czym powinni - wystarczy żeby przeszli się
po podwórkach, parkach, a tak łapią przygodnych "przestępców"...
Smiać mi się chce, ale jest to śmiech pełen żalu i politowania...

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Lampka wina
www.alkomat.biz/ tutaj jest lepszy i dokladniejszy alkomat wirtualny.
Pamietaj ze w wydechu czasami po 2 piwach jest 0.0 a czasami wyskoczy ponad 1
promil.
Odradzilbym szczerze mowiac picie nawet delikatne, bo polscy policjanci od razu
zabiora prawko, a zanim beda wyniki z krwi to minie pare godzin i stracisz
wogole ochote na wszystko.
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Czy zadarza wam się jeździć po alkoholu???
Jak dlugo odczekac, zanim sie wsiadzie do auta????
A jak dlugo odczekasz, zanim wsiadasz po alkoholu?

Sprawdzilem sie wirtualnym alkomatem i bylem w szoku:
www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html
jedno piwko - ponad dwie godziny!!!!! Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Czy ktos prowadzil po pijaku?
Czy ktos prowadzil po pijaku?
Dzis przezylem prawdziwy szok!!! Dotad myslalem, ze wieczorem pije a rano
jade do roboty i nie ma problemu... A tu prosze. Znalazlem w sieci wirtualny
alkomat (www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html), sprawdzilem sie tak
z ciekawosci i szok!!! Cztery piwa wieczorem i do rana nie schodzi z krwi.
Wiedzieliscie, ze tak jest?? Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Premier Kaczyński nosi zegarek z logo Żywca
A nie miał racji?
Gość portalu: marcint napisał(a):

> Jarek dostal nagrode za wypowiedź, że 0,7 promila ma się po 2 piwach hehehe

www.wirtualny.alkomat.pl/va1.php
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: wesele z 3miesięczniakiem
1. Jeść możesz normalnie. Chyba, że dziecko ma alergię i trzymasz dietę.
Stężenie alkoholu we krwi jest największe po godzinie od wypicia, a potem
stopniowo maleje. Możesz posłużyć się wirtualnym alkomatem
www.ilemogewypic.pl/alkomat.php (co we krwi to również w mleku będzie).
2. Hmm... niestety ryzyko jest. A Ty i tak będziesz musiała odciągać żeby
"kamieni" się nie nabawić. Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: P. Moniko-czas produkcji mleka a alkohol
P. Moniko-czas produkcji mleka a alkohol
Witam,
mam wątpliwości dotyczące picia alkoholu w czasie karmienia.
Czytałam na forum, że
"alkohol "wyparowuje" z mleka w takim samym tempie jak z krwi.
Jeżeli alkohol na tyle już "wyparował", że można np. prowadzić
samochód, to znaczy, że spokojnie możesz także karmić piersią."

Radzono skorzystać z wirtualnych alkomatów. Wg nich po wypiciu 2
małych (33 ml) piw ok. 5,7%, kobieta ważąca ok. 60 kg powinna
odczekać przed karmieniem ok. 3 godziny.

Czy jednak nie jest tak, że mleko produkowane i gromadzone jest w
piersi na bieżąco, a więc nawet w czasie robionej przez nas przerwy
po wypitym alkoholu? Czuję, jak moje piersi stopniowo napełniają się
mlekiem (karmię ok 5 m-cy) i przed samym karmieniem są już pełne.
Czy to nie oznacza, że mleko produkowane jest przez cały czas? Nawet
wtedy, gdy jakąś tam, nawet niedużą, dawkę alkoholu mam we krwi? czy
nie lepiej jednak to mleko odciągać i wylewać?

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: głupie alkoholowe pytanie :)
> osoba nieduża i bez doświadczenia. Nie ryzykuj. Dwa-trzy driny i szampan.
> Więcej nie :)
To chyba dobra i wyważona rada :-) Nadmiar niewskazany, mieszanie również.
Kilka niezbyt zróżnicowanych drinków i kieliszek szampana, powinny być ok. Dla
dokładniejszych obliczeń podaję link do wirtualnego alkomatu:
www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Po whisky będziesz miał gorszego kaca niż po wódce
plawski napisał:

> qqbek napisał:
>
> W poprzedni piątek popełniłem ponad 1/2 butelki 12-latka Ballantine's
> > (+ kilka piw) i nic mi rano nie było (tylko za kółko to odważyłem się
> > siąść dopiero po południu).
>
> I tak za wcześnie :-/

To był "opłatek" w zaprzyjaźnionej firmie. Tak więc picie było od 15 do 18-ej.
Piwa były trzy. A ja swoją masę mam (tzn. dość dużo mnie:). Siadłem za
kierownicą dopiero o 18-ej następnego dnia. Z wyliczeń syntetycznych (tzw.
Wirtualny alkomat) wynikało, że siadać mogłem za kierownicą już o 14-15, ale dla
pewności (i z braku potrzeby) siadłem 4 godziny później (czyli równo dobę od picia).

Myślę, że nie ma szans, żebym coś jeszcze w krwiobiegu miał.

Może moja wypowiedź zabrzmiała jak nieodpowiedzialne picie i próba jeżdżenia "na
wczorajszo". Jeżeli tak, przepraszam i prostuje- zaręczam, że po dwóch piwach
jeździłem tylko w Anglii, gdzie wolno. W Polsce trzymam się przepisów i nigdy
nie wsiadłbym do samochodu nie mając absolutnej pewności, że jestem trzeźwy.

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: to może się przydać - wirtualny alkomat
to może się przydać - wirtualny alkomat
hej
pierwszy raz raklamowy baner mnie zainteresował i na dodatek okazal
całkiem ciekawy
www.sprawdzpromile.pl/oprogramie.html
na pewno mało dokładny, na pewno nie to samo co prawdziwy ale moze
jednak kogoś powstrzyma przed siadaniem za "sterami" po paru
głębszych
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Abstynencja
mamalgosia napisała:

> zbieram już w sobie odwagę i przy
> następnej okazji to zrobię

Wszystko zależy, ile tego będzie.
Wg wirtualnego alkomatu polecanego m.in. przez niektóre strony komend policji
można przewidywać, że po 1 piwie przy masie ciała 80 kg można prowadzić, po
większej ilości po wypiciu n piw trzeba odczekać n+1 godzin (przez "piwo"
rozumiem tu 25 g równoważnika etylowego, czyli 0,5 l zwykłego piwa, lufkę wódki
50% lub 150-200 ml wina).

> Natomiast wiem, jak sie traktuje tych,
> którzy kieliszka wódki nie chcą za zdrowie
> Młodej Pary wypić. Naprawdę nie do wiary,
> ale są odbierane jako osoby, które tej
> Młodej Parze nie życzą dobrze. Dotknęło
> mnie to osobiście boleśnie.

Nie twierdzę, że tak nie bywa, zaznaczam jedynie, że nigdy się z tym nie
spotkałem. A trwałem w abstynencji do osiągnięcia podwójnej pełnoletniości. Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Image miłośników klasyki???
Image miłośników klasyki???
Wchodziliście kiedyś na stronę forum Muzyka Klasyczna bez zalogowania? Bo
wtedy na górze pojawiają się linki reklamowe, skierowane, jak rozumiem, do
przeciętnego miłośnika muzyki klasycznej. Ja właśnie spróbowałem i oto co
znalazłem.

link 1: Sok z cudownego owocu Noni, który leczy choroby od cukrzycy przez
alergię i nałóg tytoniowy do AIDS i nowotworów.

link 2: Cudowny medalik Maryi, który ratuje z wypadków, przywraca płodność,
chroni przed utratą pracy, leczy alkoholizm i nawraca ateistów (przy czym
ateistom jeśli nie chcą medalika należy go wszywać potajemnie w ubranie)

link 3: polyMVA - cudowna kombinacja witamin i mierałów za 215 dolarów za
flaszkę wielkości szklanki, która leczy raka, a także Alzheimera,
stwardnienie rozsiane i liszaj, aczkolwiek literatura fachowa o tych
wstrząsających wynikach milczy, z wyjątkiem jednego artykułu z 2004 roku
który dotyczy myszy i (pośrednio) udarów mózgu, i mimo rzekomej przełomowości
nie znalazł odzewu... (w przypadku soku z Noni przynajmniej jest kilka
potencjalnie obiecujących wyników in vitro, in vivo są o ile widzę tylko
doniesienia, że może uszkadzac wątrobę)

Jednym słowem trzy ściemy obliczone na wyciągnięcie kasy od naiwnych.
Do tego link 4: Wirtualny alkomat...

Czy więc dla agencji reklamowych miłośnik muzyki klasycznej to naiwny
alkoholik?

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: mam b. dobry refleks! se obliczylam:)
a ja się wkopałam w wirtualny alkomat i po wypełnieniu paru rubryczek tak mi
napisali:
Wypiłaś 75 ml czystego alkoholu!
Teoretycznie dawką śmiertelną dla Ciebie może być 180ml czystego alkoholu
wypite na raz.

www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Ładnych kilka lat.
No tak, taki mix to samo zło.

Kiedyś też sobie sprawdzałam takim wirtualnym alkomatem ile teoretycznie mam
promili i wyszło, że już jestem trzeźwa jak niemowlę, a czułam się bardziej
pijana niż w kulminacyjnym momencie alkoholizacji. Mam nadzieję, że Ty się
szybciej regenerujesz, bo ja rośliną jestem zazwyczaj do późnych godzin wieczornych.
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: wódko pozwól żyć ;)
wódko pozwól żyć ;)
weszłam sobie na stronę z wirtualnym alkomatem, gdzie podaje się wagę i co i o
której się wypiło i to jest chyba jakaś wielka ściema...

o północy, kiedy uważam, że byłam w miarę trzeźwa, pokazało mi jakąś ogromną
ilość promili, a teraz wg tamtej strony jestem od 2 h trzeźwa, podczas gdy
mieni mi się w oczach i uważam, że za kierownicą mogłabym sobie (albo komuś)
zrobić krzywdę... do bani ta strona

a teraz pytanie na serio: czy ma ktoś z Was alkomat? taki prawdziwy :P

rzuciłam okiem na allegro i jest ich tam dużo we wszystkich możliwych cenach:
od 10 zł po takie za prawie 900 :>

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: W Skandynawii wszyscy nafca:)
moja Przyjaciolka,co Jekacie(czyli Jekatyrenburgu)tyra,jak zaprzyjazniala sie z
miastem i weszla do knajpy na wodeczke,to podali jej w szklance-250 ml.oni
chyba w ogole nie rozdrabniaja sie na kielony i w sumie racja;)
ja tez z browarem wzielam rozwod(przynajmniej na czas jakis)-wódzia o niebo
lepsza:i efektywniejsza,i nie muli,i kacora takiego ie generuje;)
900 gr wodki git wynik,no ale podklad miales konkretny,dlatego taki rezultat;)
jak chcesz,to oblicz sobie w wirtualnym alkomacie(link jest u gory forum),ile
osiagnales promili i ile czystego alkoholu walnales;) Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: w co dziś wchodzicie?
maximator napisał:

> Ta setuchna to tylko taka ekspresja, od niej sie wszystko zaczyna a nie
konczy
> i onzacza ze pije skolko ugodno, tz do najebania.
> Moze byc i poloweczka albo i literek.

zaraz oblicze w wirtualnym alkomacie,jaki efekt bylby po literku-podejrzewam,ze
kita;)

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: etykieta KAPRA - dla kolekcjonerów
etykieta KAPRA - dla kolekcjonerów
Szczerze mówiąc to takiej etykiety nigdy wcześniej nie widziałem!!!!!
www.swistak.pl/aukcje/949398.html#a_foto
+ wirtualny alkomat :)
alkomat.biz/testery/wirtualny.html
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Plan na nowy tydzień
Pare tygodni temy byla informacja o maratonie piwoszy w Czechach.
Laureat wypil 35 piw 0,5 w przeciagu 24 godz.

A oto co pokazuje na taka dawke wirtualny alkomat



Wirtualny Alkomat Amii 2.2
Jesteś mężczyzną
Ważysz 90 kg
Masz 180cm wzrostu
Wypiłeś 17500 ml piwa o zawatrości alkoholu 5%
Zacząłeś pić o godzinie 12.00
Picie trwało 24 godzin
Piłeś na w pełny żołądek


Godzina Czas od rozpoczęcia picia
/ w godzinach / TWÓJ REZULTAT
/w promilach [0/oo]/ Czas od zakończenia picia
/ w godzinach /
12.00 POCZĄTEK PICIA
13.00 1 0.03 Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: 15 promili - ile to butelek wódki?
Sprawdziłem TO!
Ponieważ rozmowa toczy sie w świecie wirtualnym, ja również skorzystałem z
wirtualnego alkomatu i podając płeć, wagę, sytość oraz wypijając kolejne
butelki doszedłem do następujących wyników:

Co godzine "wypijałem" 0,5 litra 40% alkoholu. Picie "rozpocząłem" o północy.
O godzinie pierwszej wypiłem kolejne pół litra, o drugiej następne, o trzeciej
jeszcze jedno, a o czwartej (z okazji budzącego się dnia) strzelilem literka!

Mimo, że o godzinie trzeciej miałem "tylko" 7,82 promila to już o piątej
miałem w krwi 15,65 promila i był to najwyższy wynik. Od rozpoczęcia picia
minęło 72 godziny, a ja miałem jeszcze 7,73 promila alkoholu we krwi. Ale
trzyma! :-)

Użyłem alkoholu 40%, czyli np. Rakija, którą wczoraj tylko próbowałem (100 ml)
pozdr
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Alkomaty tak czy nie?
Powinny byc obowiazkowe!!!

Mam jeden w domu i juz sie nauczylem ile moge wypic.

Tempo spalania jest indywidualne dla kazdego czlowieka. Przyblizone wyniki
podaje wirtualny alkomat:
www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html
Rewelacja! Zachecil mnie do kupna, zreszata od tej wlasnie firmy z Lodzi. Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Alkomaty tak czy nie?
Gość portalu: swiadomy napisał(a):

> Powinny byc obowiazkowe!!!
>
> Mam jeden w domu i juz sie nauczylem ile moge wypic.
>
> Tempo spalania jest indywidualne dla kazdego czlowieka. Przyblizone wyniki
> podaje wirtualny alkomat:
> www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html
> Rewelacja! Zachecil mnie do kupna, zreszata od tej wlasnie firmy z Lodzi.


dobre to!!! zamiast kupować trzeba chodzić z laptopem ;)))

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Alkomaty nad zalewem biją rekordy popularności
Alkomaty nad zalewem biją rekordy popularności
No i dobrze, że takie akcje organizują. Ciekawy tylko jestem czy aż tyle osób
testowało się dla zabawy czy faktycznie wcześniej coś wypiło bo jeżeli tak to
strach wsiąść do samochodu. Swoją drogą polecam wirtualny alkomat
IleMogeWypic.pl można się sprawdzić bez kolejki :) Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Makabra na drogach - znów zabił pijany kierowca
Badałem się na wirtualnym alkomacie w internecie i wyniki badania sa
totalnie zafałszowane. Wychodzi mi , że po wypiciu przeze mnie pól
litry wódki nie mogę siadać za kierownica do popołudnia następnego
dnia. To są jakieś jaja, bo ja po obaleniu trzech ćwiartek na łeb
ide grzecznie spać, budze się rano, myję zęby, zjadam kiełbase na
gorąco z kawą i rano wyjężdżam do pracy trzeźwy jak świnia -tylko
dla pewności zjadam mietowego dropsa. Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Sekretarz miasta skazany
> zamiast przyznać się do błędu i zapłacić mandat, to podważa
> wiarygodność wskazań alkomatu
sorry, ale czy wytrzezwienie z 0,28 do 0,10 w 45 minut to wiarygodny
wynik?
Dla porownania, w googlach wpisuje "wirtualny alkomat", wybieram
pierwszy lepszy i przy masie 80kg, pol-pelny zoladek, 0,33 do 0,12
to juz jakies półtorej godziny!!! I to przy zalozeniu, ze schodze z
duzo wyzszego poziomu, organizm juz sie "rozgrzal" do spalania
alkoholu - bo gdy po jednym piwie wychodzi mi 0,33, to do 0,12 musze
juz "spalac" 2,5h.
A Pan Knec - 0,75 h, dwa razy szybciej ;) Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Sekretarz miasta skazany
zetkaf napisał:

> sorry, ale czy wytrzezwienie z 0,28 do 0,10
> w 45 minut to wiarygodny wynik?

tak.

> Dla porownania, w googlach wpisuje "wirtualny alkomat", ...

to w alkomat nie wierzysz, a w "wirtualny alkomat" wierzysz?

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Sekretarz miasta skazany
> to w alkomat nie wierzysz, a w "wirtualny alkomat" wierzysz?
Nie wierze w tak szybkie wytrzezwienie.
Wiem tez, ze alkomat jest malo wiarygodnym miernikiem, ktory latwo
mozna zafalszowac, np. preparatem do jamy ustnej, ktory nie powoduje
otepienia alkoholowego, ale promile na alkomacie daje. Sam kiedys
dostalem od lekarza lek na gardlo z zaleceniem, zeby po jego zazyciu
prowadzac samochod nie dmuchac w alkomat, tylko od razu na krew - bo
krew nie wykaze grama alkoholu, a alkomat pokaze calkiem ladne i
nieprzepisowe wyniki.
To jakby policjant cie zatrzymal za predkosc, bo on jechal 50kmph, a
ty go wyprzedzales - pozostaja pytania, jak on zmierzyl swoje 50kmph
i o ty ile przekroczyles przepisowe 50? Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Policyjny weekend: piją i jadą, nie myślą
Policyjny weekend: piją i jadą, nie myślą
Na przyszłość polecam wirtualny alkomat ->
alkomaty.biz/testery/wirtualny.html
Chociaż nie wiem czy w przypadku głupoty to pomoże... Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Alkomat niezbędny jak kierownica
Alkomat niezbędny jak kierownica
Wczoraj miałem wyjechać po moja kobietę na dworzec o 21.00, ale między 16 a
17-tą wypiłem około 120 g whisky. Sprawdziłem na wirtualnym alkomacie i niby
wyszło, że o 21-szej mogę już jechać, ale z ostrożności sobie odpuściłem,
przeprosiłem i powiedziałem, żeby przyjechała taksówką. To chyba było rozsądne.
Jak uważacie? Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Jak się prowadzi samochód, widząc podwójnie
Jak się prowadzi samochód, widząc podwójnie
www.ilemogewypic.pl/ - wirtualny alkomat. Akcja społeczna
promująca bezpieczne picie alkoholu. Największy sklep internetowy z
alkomatami - www.alkomat.biz Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Traffipax = zero wypadków
a ja tam bym prosił kolegę o dmuchnięcie a sam dalej bym jechał w
upojeniu / przecież to chodzi o to by pijany / odurzony itp nie
siadał za kierownicę ( po prostu nie prowadził pojazdu w takim
stanie ).
Ale to nadal w Naszym Kraju temat z którym nie potrafimy sobie
poradzić !....

a foto pstry pożądany i się cieszę , że działa ( chyba to kiedyś
było pierwsze miejsce poddane zdjęciom ( chyba niemiecki z demobilu
wtedy robił dokumentację ? ).

alkomat wirtualny
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: koniec karnawału> sprawdź się! a może podasz wynik
a to mój próbny test > taksówkarz na testerze
Wirtualny Alkomat Amii 2.2
****************************
Jesteś mężczyzną
Ważysz .... kg
Masz ....cm wzrostu
Wypiłeś 500 ml trunku o zawatrości alkoholu 36%
Zacząłeś pić o godzinie 15.00
Picie trwało 2 godzin
Piłeś na w połowie pełny żołądek
******************************* ****
Wypiłeś 180 ml czystego alkoholu!
Teoretycznie dawką śmiertelną dla Ciebie może być 424ml czystego alkoholu
wypite na raz.

=============================== ========
g.15.00 POCZĄTEK PICIA
16.00 1 0.43 Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: codzienne picie piwa
(Ugly napisala):
"bylam na stronie wirtualnego alkomatu...
okazuje sie, ze wytrzezwialam dzis dopiero o godzinie 13.30"
________________________________________________________________.

Nie "Ugly", teraz jest godz. 14.30 a Ty dalej nie jestes trzezwa!
A...
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: kofeina +++++++
verten daj linka na ten wirtualny alkomat Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: wirtualny fryzjer
a to jest Wirtualny Alkomat Amii 4.0 Wirtualny Alkomat Amii 4.0 Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Alkomat, gdzie mozna kupic ...
To moze wirtualny alkomat :))))

http://orion.venco.com.pl/~rdrozd/alkomat/

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Moze bylo - alkomat wirtualny :)
http://www.amii.pl/testery/wirtualny.html
Polecam ;)
Mnie wyszlo ze po 3,5 godziny moge prowadzic po wypiciu
uprzednio 1 duzego piwa. Czysta teoria, ale pobawic
sie mozna:) Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Dla wlasnej nieswiadomosci
Sat, 23 Oct 2004 12:00:41 +0200, na pl.pregierz, Nagash napisał(a):


... wazelina i pietno zarazem.
Wedlug wirtualnego alkomatu mam w tej chwili 1,5 promila we krwi.
A jakies 3h temu nieswiadomy niczego przejechalem 60km. [ciach]

Tak, wiem, pietno dla mnie ze w ogole wsiadlem za kolko po alkoholu.
Ale jak to jest? Po 2 browarach nigdy nie odwazylbym sie wsiasc do
samochodu, ale nazajutrz tego kompletnie nie czuje. I jak to jest,
czy pijani kierowcy to naprawde mordercy? W takim razie dlaczego
nikt nigdy nie musial przeze mnie nawet ostro hamowac? A moze jednak
majac pewna doze rozsadku mozna jezdzic po paru drinkach i nie rozni
sie to wiele od prowadzenia po 20-30h, co uskutecznia wiekszosc
kierowcow TIRow?


Jak rozumiem z twojego postu, chciałbyś, aby w przepisach drogowych
wprowadzono poprawkę do fragmentu traktującego o prowadzeniu pojazdów pod
wpływem alkoholu: "Nie dotyczy pana Nagasha"?
A kontrole drogowe powinny odbywać się tak:
- Dobry wieczór. Dokumenty, papiery wozu i proszę bardzo niech dmuchnie pan
w balonik.
- ...
- O, wypiło się troszkę, tak? To teraz specjalnym testem sprawdzimy, jaką
dozę zdrowego rozsądku posiada pan w swoim ograniźmie.
- Oczywiście, już wypełniam.
- Dziękujemy panu, ma pan ponad przeciętną dozę zdrowego rozsądku, może pan
jechać dalej.

Jeśli uda Ci się opracować taki test (albo już go masz), może warto to
opublikować? Pewnie nie jednemy by się przydał...

Szkoda tylko, że nie bierzesz pod uwagę, że ten koleś przy stoliku obok w
kanjpie, którego widziałeś (albo będziesz miał okazję go zobaczyć kiedyś
jeszcze) zataczającego się i bełkoczącego coś pod nosem , wypił 2, no może
3 głębsze, ale nie był w formie i jakoś mu tak się na mózg rzuciło. Ale on
też ma dużo zdrowego rozsądku, więc... wsiadł za kierownicę i dojechał do
domu. Zdrowy rozsądek go prowadził, czy miał po prostu szczęście, że nikt
nie pałętał się po ulicach?

pozdr i zyczę jednak jeszcze więcej "zdrowego rozsądku"
Paweł Sadowski

ps: Zastanawiam się, ilu zdobywców Nagrody Darwnia, też uważało się za
posiadaczy baaaardzo dużej dozy zdrowego rozsądku? Oczywiście przed
otrzymaniem nagrody.

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
Troche OT
Fajny wirtualny alkomat i nawet się zgadzają wyniki :)

http://amii.pl/testery/wirtualny.html

Pozdrawiam
  Krzysi0

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Od ilu promii zaabieraja na izbe
Nieprawda
Wystarczy miec 0,58 i usmiechac sie do patrolu stojacego po przeciwnej
stronie ulicy. Nalezy takze oprzec sie o rower.
na wirtualnym alkomacie, po dwoch piwach masz 0,88.
Nie usmiechajcie sie do policjantow!
44
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Posłanka SLD potrąciła przechodnia
do zbadania sprawy - polecam wirtualny alkomat
np.
orion.venco.com.pl/~rdrozd/alkomat/
ale pewnie jest wiele innych


dla danych:

kobieta, 65kg, wypila 1000ml (2 piwka) 5% wychodzi:

2 godziny po wypiciu 0,9 promila,
6 godzin po wypiciu 0,42 promila,


stad jest szansa, ze pani posel miala w czubie - 0,9promila to juz troche za
duzo

pozdrowienia

ps. uwazam, ze prawo powinno stanowic dopuszczalny 0,5 promila,
oraz nie jestem za automatycznym wypruwaniem flakow tym co wypili i pojechali,
ale jak ktos podjal ryzyko, pojachal nawalony i spowodowal wypadek, to powinien
za to odpowiadac - zarowno sadownie jak i finansowo

ps2.Ci co tak ujadaja i sa oburzeni - zalozcie moze jakies stowarzyszenie,
zbierajcie podpisy, przeciez latwo zrobic jakas ustewe, np.:

- sprawca wypadku jest zobowiazany poddac sie badaniu alkomatem - niezwlocznie,
- z obowiazku nie zwalnia zaden imunitet, (np. zwalnia jedynie paszport
dyplomatyczny)
- odmowa poddania sie badaniu jest tozsama z dowodem - przyznaniem sie do jazdy
w stanie upojenia
- w przypadku gdy sprawa dotyczny posla, proces pozbawienia imunitetu jest
wszczynany automatycznie (brak mozliwosci zeby cos majstrowac),
- prawo powinno stanowic, ze glosowania na temat odebrania imunitetu pijanemu
poslowi sa jawne,

myslcie - trzeba wymyslic cos co jest proste, skuteczne, trudne do zablokowania
moze sie nie uda, ale lepiej probowac - no chyba ze wolicie siedziec w domach,
narzekac, marudzic i pierdziec w stolki

pozdrowienia

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Lampka wina
polecam:
www.venco.com.pl/~rdrozd/alkomat/
wirtualny alkomat Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Alkohol, kilka pytan.
Dzieki, czuje sie niezle ale wg tego wirtualnego alkomatu jestem skuty jeszcze
jak bazant ;p Wole nie ryzykowac, dzisiaj samochod odpada ;p Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Kto zna 3promile....
wg wirtualnego alkomatu: www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html miałem
kiedyś 4.5, ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć...
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Piłam. Mogę jechać??
Poletta alkomat wirtualny znajdziesz w necie :)

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Piłam. Mogę jechać??
sprawdź sobie w wirtualnym alkomacie :)
alkomaty.biz/testery/wirtualny.html
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: ER
Na wirtualnym alkomacie policz sobie kiedy wytrzeźwiejesz.
www.prawojazdy.com.pl/aplikacje/prawojazdy/alkomat/index.html Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: wirtualny alkomat
wirtualny alkomat
ponizej lineczka (warto zajrzeć przed "planowaną" imprezą)
motoryzacja.interia.pl/na_luzie/alkomat/
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Wirtualny alkomat. Ile Wam wskazuje?
Wirtualny alkomat. Ile Wam wskazuje?
Polecam po każdej udanej imprezie sprawdzić sobie poziom i wpisać na forum:
www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: wódko pozwól żyć ;)
Spojrzałam z ciekawości na wirtualny alkomat i mi wyszło, że trzeźwiałam całą
niedzielę chyba. A wcale tak dużo nie wypiłam w sobotę :-o!
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: test
wg tych wszytskich wirtualnych alkomatów powinnam nawet budzic się codziennie
napierdolona i do fabryki śmigać. a przeca tak nie jest!
Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: test
'teoretycznie' jakbym walnął 8 Kaprów to mogę wg. wirtualnego alkomatu odwalić
kitę po cichu!
kiedyś - w czasach mniej stresujących - walnąłem 7 - mozna więc powiedzieć, że
byłem już jedną girą po drugiej stronie..
;)

Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Cud w WUG. Trzy promile po czterech piwach
alkomat
tu masz alkomat wirtualny:

alkomaty.biz/testery/wirtualny.html Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: 3 promile
Szacunkowo mozesz sprawdzic sam
Wirtualnym Alkomatem:
www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Sekretarz miasta Ryszard K. jechał po kielichu
nie pamietam adresu, ale jak wpiszesz w google "wirtualny alkomat"
to powinienes znalezc odpowiedz.
Ale pamietaj - duzo zalezy od "zdolnosci osobniczych" i "stanu
psychofizycznego"! Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Służba Bezpieczeństwa.identyfikacja nazwiska adres
Super stronka! Polecam wirtualny alkomat. Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Nowa polityka informacyjna miasta
forum.do.czterech.liter ewidentnie pisze po pijanemu. Trzeba by wprowadzić
jakiś wirtualny alkomat. Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Alkomat niezbędny jak kierownica
Gość portalu: kierwonik napisał(a):

> usłyszałem "nie jesteśmy firmą usługową!!!".

Za to na paru stronach komend policji jest... wirtualny alkomat. Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Niemcy - Polska i co dalej ? Obłuda ?
WIKUL : WIRTUALNY ALKOMAT !!!!!!!!!
RZECZYWIŚCIE JESTEŚ PRZYKŁADEM "GŁUPOTY BEZ GRANIC" ZAPISZ SIĘ DO LPR-u
TAM TWOJE MIEJSCE !!!!!!!!! Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: Wirtualny ALKOmat :-)
Wirtualny ALKOmat :-)
Może się przydać?
Nie trzeba wpisywać adresu e-mail.
alkomaty.net/testery/wirtualny.html Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: codzienne picie piwa
Wejdz sobie na strone wirtualnego alkomatu. Tam w zaleznosci od plci i wagi
wylicza Ci ilosc promili we krwi oraz pokazuje stan nietrzeswosci. Mnie to tez
przerazilo, ze przy codziennym piciu piwa teoretycznie jest sie non stop
pijanym. Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu



Temat: codzienne picie piwa
bylam na stronie wirtualnego alkomatu...
okazuje sie, ze wytrzezwialam dzis dopiero o godzinie 13.30

raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaany
ze tez czlowiek taki nieuswiadomiony jest...
nie zdawalam sobie sprawy, ze to tak wyglada... zle... Obejrzyj wszystkie posty z tego tematu